Czy warto ? Ale co ?

Czy warto odwiedzić bloga, gdy nie jest systematycznie aktualizowany?

Tak, nadal warto od czasu do czasu rzucić okiem, nawet jeśli nic nie pisze obecnie to sporo się u mnie dzieje.

Dlaczego tak mało wpisów? Mało piszę, bo generalnie pracuję nad czymś całkiem nowym i chciałbym, aby wszystko miało ręce i nogi. Mam nadzieje, że w 3cie urodziny bloga (w sierpniu tego roku) będę mógł Wam zaprezentować coś ciekawego… Póki co zapraszam na Instagram i Facebook`a, aby być na bierząco i zobaczyć co, w trawie piszczy.

W pracy :)
W „Pracy”

Co można zobaczyć na blogu?

Linki:

– [Mój GPS] z moją aktualną pozycją.

– Pod kryptonimen [Wojażer] kryje się Marcin i jego bardzo interesujące teksty o podróżach oraz zdjęcia z wojaży. Co prawda nie spotkałem sie jeszcze na żywo z Autorem bloga, lecz jest to na mojej Bucket list. (Ciekawe, co on na to) :D

– [Nati Basmati] Natalia prowadzi swojego dwujęzycznego bloga od niedawna. Widzę w nim spory potencjał i jeśli autorka będzie trzymała się swojego stylu to na pewno zapewni sobie miejsce w blogosferze. Świetne zdjęcia i dobre teksty. W rubryce „O MNIE” Natalia za wiele o sobie nie zdradza, lecz uważam, że warto zostawić komentarz i nawiązać z nią kontakt, ponieważ ma ciekawą osobowość oraz duże doświadczenie podróżnicze.

Social media:

Facebook:  Najwięcej zdjęc i informacji znajdziecie na fejsie.

Instagram:  Wykorzystuje swojego samsunga S4 albo iphona 5, aby dzielić się z Wami zdjęciami z całego świata. Przygodę z Instagramem zaczałem w Hong Kongu. Fotografowane przeze mnie kategorie to samochody, jedzenie oraz aktualne fotki z podróży.

100%

Lajkujcie, komentujcie i posyłajcie dalej. W taki sposób pomagacie mi na przyszlość.

Dla wszystkich nowych czytelników polecam archiwum że nagromadzonymi przez ostatnie 2 lata wpisami.

Dziękuję za przeczytanie i poświęcony czas.

Piotr

1 Comment

  1. Czesc Peter ;) Melduje sie poraz pierwszy na blogu i przyznaje, ze nie czesto tu bywam, ale za to regularnie sledze Twoje posty na fc. Czasem mam wrazenie ze u Ciebie czas stanal w miejscu… a tu juz 10 miesiecy(!) odkad jestes w podrozy. 3mam kciuki za kolejne destynacje i plany!! Narta ;)

Skomentuj

